REKLAMACJA
Po otrzymaniu zamówienia stwierdzono nieprawidłowości:
- Produkt nie działa w prawidłowy sposób
W przypadku, gdy produkt nie działa lub działa nieprawidłowo - poinformuj nas o tym i opisz dokładnie przyczynę reklamacji.
- Produkt posiada defekt
Poinformuj nas, gdy otrzymany produkt posiada po rozpakowaniu defekt.
- Zamówienie nie jest kompletne
Zgłoś brakujące elementy np. brakujący kabel lub składowe zamówienia np. brakujący monitor. W przypadku złożonych zamówień - dostawa może być realizowana z 2 magazynów przy pomocy różnych firm kurierskich.
- Przesyłka zawiera inny produkt
Gdy dostaczone zamówienie odbiega zawartością - zgłoś reklamację i dołącz zdjęcia otrzymanej paczki.- Uszkodzenie transportowe
Poinformuj nas o uszkodzonym zamówieniu. W razie potrzeby spisz protokuł szkody w obecności kuriera. Do zgłoszenia dołącz zdjęcia opakowania i uszkodzeń.
ZGŁOSZENIE GWARANCYJNE
Dotyczy reklamacji gwarancyjnej bezpośrednio w serwisie producenta
Czas złożenia reklamacji gwarancyjnej
Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji w przypadku sprzętu DELL to 2-5 lat.
Pomoc zdalna
Wsparcie techniczne DELL za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże wskazówki, które często pozwolą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.
Serwis
W zależności od zakupionego produktu, naprawa gwarancyjna może odbyć się w trybie Door 2 Door (odbiór sprzętu przez kuriera) lub On Site (przyjazd technika na miejsce).
Infolinia: 22 50 71 700
(opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej)
Pon-Pt: 8.00-17.00
Informacje o gwarancji:
dell.com/learn/pl
Pomoc techniczna i sterowniki:
dell.com/support/incidents-online/pl
ZWROT LUB WYMIANA
Jeśli nie minęło 14 dni od zakupu, możesz zwrócić produkt i otrzymać zwrot kosztów.
- Bez podania przyczyny zwrotu.
- Do 14 dni od odebrania przesyłki złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Po otrzymaniu produktu, zwrócimy należne pieniądze.
Czego nie możesz zwrócić lub wymienić?
Produkty cyfrowe
Produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a które zostały przez aktywowane po zakupie, np. na podstawie otrzymanego kodu, licencji elektronicznej, vouchera, dostępu do platformy.
Produkty wykonane na zamówienie
Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.
Rozpakowane produkty multimedialne
Produkty zapieczętowane, które zostały otwarte po dostarczeniu (np. nagrania dźwiękowe, programy komputerowe).
Reklamacje i zwroty
Proces składania reklamacji:
- Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza RMA.
- System nada specjalny numer reklamacji, dzięki któremu będzie można sprawdzić status reklamacji i kontaktować się z obsługą.
- Poczekaj na akceptację i informację zwrotną.
- Przydzielony numer RMA umieść na paczce i zabezpiecz go przed zniszczeniem.
- Paczkę prześlij do Działu Wysyłek.
Dział Wysyłek
Netland Computers
62-800 Kalisz
ul. Wrocławska 35 - Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz niezwłocznie odpowiedź w swojej sprawie.
Szczegółowe informacje:
Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji udzielanej przez firmę Dell znajdują się na stronie internetowej producenta: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plbsd1/terms-of-sale-consumer-service-contracts-support-featured-agreements .
Gwarancji nie uwzględnia się w przypadku wystąpienia któregokolwiek z poniższych punktów:
- uszkodzenie spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem
- defekt spowodowany zawilgoceniem lub ingerencją cieczy
- defekt spowodowany poprzez zbicie wyświetlacza lub ekranu
- defekt spowodowany błędnym użytkowaniem lub wykorzystaniem produktu w niewłaściwym celu
- produkt nie był zakupiony bezpośrednio w sklepie Dell24
Reklamowany towar należy dostarczyć na adres naszej siedziby:
Dział Wysyłek
Netland Computers
62-800 Kalisz
ul. Wrocławska 35
Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.