"Laptop dla nauczyciela" - sprawdź zasady realizacji bonu. Więcej informacji
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u partnera DELL Titanium
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Tylko gwarancja Dell Next Business Day oferuje niemal na każdy rodzaj sprzętu zabezpieczenie serwisowe Next Business Day.
Porównanie gwarancji DELL:
Gwarancja Dell obejmuje między innymi doradztwo w zakresie instalacji i konfiguracji zakupionych produktów marki Dell. Usługa ta ważna jest w ciągu 30 dni od zakupu spzętu. Gwarancja Dell obejmuje również pomoc online za pośrednictwem zgłoszenia dokonanego przez internet, pocztę e-mail lub czat z udziałem pracownika obsługi technicznej firmy.
Dzięki gwarancji Dell można przeprowadzić diagnostykę problemów sprzętowych i sposób ich rozwiązania, a w razie konieczności serwis, naprawę i wymianę wadliwych części.
Tylko Dell oferuje gwarancję niemal na każdy rodzaj sprzętu. Gwarancja Dell obejmuje między innymi doradztwo w zakresie instalacji i konfiguracji zakupionych produktów marki Dell. Gwarancja Dell obejmuje również pomoc online za pośrednictwem zgłoszenia dokonanego przez internet, pocztę e-mail lub czat z udziałem pracownika obsługi technicznej firmy. Dzięki gwarancji Dell można przeprowadzić diagnostykę problemów sprzętowych i sposób ich rozwiązania, a w razie konieczności serwis, naprawę i wymianę wadliwych części. Gwarancję w podanej cenie można rozszerzyć razem z zakupionym sprzętem lub w ciągu 30 dni od momentu zakupu. W przypadku chęci rozszerzenia gwarancji po upływie 30 dni od momentu zakupu, kalkulacja wykonywana jest indywidualnie. Wówczas prosimy o przesłanie numeru Service Tag urządzenia. |
|
|
|
Produkt: | |
Nazwa: | DELL R360 3OS5OS R360 - 3Yr Basic - 5Y Basic Onsite NBD NPOS |
Opis: | Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 5Y Next Business Day - Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 2 lata (4th/5th rok) - u użytkownika - 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu - czas reakcji: NBD - dla PowerEdge R360 |
EAN: | |
Reklamacje: | Brak gwarancji |
Ogólne | |
Łącznie z obsługą: | Części i robocizna |
Lokalizacja: | U użytkownika |
Okres pełnego kontraktu: | 2 lata |
Okres wsparcia: | Czwarty i piąty rok |
Czas reakcji: | Następny dzień roboczy |
Dostępność obsługi: | 10 godz. dzeinnie / 5 dni w tygodniu |
Szczegóły | |
Obsługa i wsparcie: | Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 2 lata - u użytkownika - czas reakcji: NBD - dostępność: 10 godzin dziennie / poniedziałek-piątek Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 2 lata - dostępność: godziny pracy / poniedziałek-piątek Wsparcie techniczne - wsparcie przez Internet - 2 lata - dostępność: godziny pracy / poniedziałek-piątek Wsparcie techniczne - konsultacja poprzez e-mail - 2 lata - dostępność: godziny pracy / poniedziałek-piątek |
Informacja o kompatybilnosci | |
Zaprojektowany dla: | Dell PowerEdge R360 |
Kod producenta | R360_3OS5OS |
Dane producenta | Dell Technologies |
Podmiot odpowiedzialny | DELL sp. z o.o |
Pomoc techniczna | https://www.dell.com/support/contents/pl-pl/category/product-support/self-support-knowledgebase |
W Dellu każdy wybór jest dobry. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.
Dodaj opinię
Twój email nie zostanie nigdzie udostępniony. Wszystkie pola są wymagane.