Informujemy, 偶e ze wzgl臋du na zwi臋kszon膮 liczb臋 zamówie艅 w ostatnich dniach, czas realizacji mo偶e ulec wyd艂u偶eniu.
Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy s艂u偶膮 pomoc膮 w wyborze sprz臋tu
Kupujesz u partnera DELL Titanium
Szybkie p艂atno艣ci wspieraj膮 Przelewy24
Tylko gwarancja Dell Next Business Day oferuje niemal na ka偶dy rodzaj sprz臋tu zabezpieczenie serwisowe Next Business Day.
Porównanie gwarancji DELL:
Gwarancja Dell obejmuje mi臋dzy innymi doradztwo w zakresie instalacji i konfiguracji zakupionych produktów marki Dell. Us艂uga ta wa偶na jest w ci膮gu 30 dni od zakupu spz臋tu. Gwarancja Dell obejmuje równie偶 pomoc online za po艣rednictwem zg艂oszenia dokonanego przez internet, poczt臋 e-mail lub czat z udzia艂em pracownika obs艂ugi technicznej firmy.
Dzi臋ki gwarancji Dell mo偶na przeprowadzi膰 diagnostyk臋 problemów sprz臋towych i sposób ich rozwi膮zania, a w razie konieczno艣ci serwis, napraw臋 i wymian臋 wadliwych cz臋艣ci.
Dell ProSupport Plus - najwy偶szy poziom wsparcia technicznego
Program ProSupport Plus to najpe艂niejsza us艂uga pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaanga偶owaniu Klienta. Jest to jedyna dost臋pna us艂uga premium obejmuj膮ca komputery osobiste, serwery i tablety, która automatyzuje 艣wiadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je b艂yskawicznie. Us艂uga ProSupport Plus zaspokaja wszystkie podstawowe potrzeby Klienta w zakresie pomocy technicznej w ramach jednego rozwi膮zania, ograniczaj膮c przestoje w pracy u偶ytkowników indywidualnych, zwi臋kszaj膮c produktywno艣膰 dzia艂u IT oraz chroni膮c cenne zasoby i dane.
Us艂uga ProSupport Plus obejmuje nast臋puj膮ce sk艂adniki:
W Dellu ka偶dy wyb贸r jest dobry. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofert臋.
Dodaj opinie
Tw贸j email nie zostanie nigdzie udost臋pniony. Wszystkie pola s膮 wymagane.