Koszyk 0
Darmowa dostawa kurierem od 0 PLN
Do zapłaty: 0,00 zł

Informujemy, że ze względu na zwiększoną liczbę zamówień w ostatnich dniach, czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Telefoniczne Wsparcie Techniczne - NETLAND SUPPORT CARE TWT | 12 MIESIĘCY

Kategorie

Szybki kontakt

Ważne informacje

Polecane

Darmowa dostawa

Dostawa kurierem gratis od 0 PLN

Pomoc w wyborze

Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu

DELL Titanium

Kupujesz u partnera DELL Titanium

Bezpieczeństwo

Szybkie płatności wspierają Przelewy24

KUPUJĄC PAKIET 12 MIESIĘCY OSZCZĘDZASZ 98ZŁ!

Telefoniczne Wsparcie Techniczne, w skrócie TWT, to sposób na efektywną i bezproblemową pracę z wykorzystaniem urządzeń w Twoim biurze. Skorzystaj z usługi TWT i nie przejmuj się problemami technicznymi ze sprzętem i oprogramowaniem.

 

Czym jest usługa TWT?

TWT to skrót od Telefonicznego Wsparcia Technicznego, naszej autorskiej usługi, podobnej do popularnego helpdesku. TWT to pomoc zdalna dla użytkowników w sytuacjach kryzysowych ze sprzętem, systemem operacyjnym czy oprogramowaniem biurowym. Są to najczęściej problemy dotyczące działania pojedynczej stacji roboczej (np. niedziałająca poczta, brak dostępu do Internetu, problem z uruchomieniem komputera itd.).

Chcesz nas przetestować? Każdy z kupionych u nas laptopów przez pierwszy miesiąc jest objęty usługą TWT aktywowaną automatycznie.

 

Jak to działa? – W trzech prostych krokach!

 

grafika-twt

Ważne – nie limitujemy ilości zdarzeń w miesiącu, pamiętaj jednak, by pomoc dotyczyła objętego usługą urządzenia.

 

Jakie problemy rozwiążę dzięki TWT? 

Poczynając od pierwszych uruchomień i konfiguracji sprzętu, poprzez zmianę ustawień, czyszczenie ciasteczek, synchronizację czy deinstalację oprogramowania lub sterowników. W swoich działaniach koncentrujemy się na szybkim i bezpiecznym rozwiązywaniu problemów z kategorii:

aplication   Aplikacje
system-operacyjny

  System Operacyjny

przegladarki-www

  Przeglądarki www

peryferia

  Peryferia

preblemy-sieciowe

  Problemy sieciowe

hardware

  Hardware

 

Potrzebujesz czegoś więcej? Zapytaj nas o rozszerzone warianty TWT, zmień zakres i termin wsparcia lub uzyskaj specjalne zniżki przy większej liczbie sprzętu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym regulaminie.

 

Kto będzie mnie obsługiwał?

Zaczynamy od pierwszej linii wsparcia, w której rozwiązujemy około 80% problemów naszych Klientów. Dodatkowo w swoich zasobach posiadamy programistów .NET i PHP, wdrożeniowców systemów ERP i EOD, sieciowców, system engineerów z odpowiednimi certyfikacjami i uprawnieniami a także techników hardware, software oraz trenerów produktów Office. Nasz zespół techniczny to ponad 30 osób o wielu różnorodnych specjalizacjach, co pozwala przygotować się nam na wiele dodatkowych wymagań naszych Klientów.

 

Regulamin usługi dostępny pod adresem: https://netland.pl/twt-regulamin.pdf

 

Zapytanie o "Telefoniczne Wsparcie Techniczne - NETLAND SUPPORT CARE TWT | 12 MIESIĘCY"

Dodaj opinie

Twój email nie zostanie nigdzie udostępniony. Wszystkie pola są wymagane.

Twoja opinia

Zapytaj o ofertę

W Dellu każdy wybór jest dobry. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.