Koszyk 0
Darmowa dostawa kurierem od 0 PLN
Do zap艂aty: 0,00 z艂

Informujemy, 偶e ze wzgl臋du na zwi臋kszon膮 liczb臋 zamówie艅 w ostatnich dniach, czas realizacji mo偶e ulec wyd艂u偶eniu.

ProSupport Enterprise od Dell

Dell wprowadził pakiet ProSupport Enterprise, którego celem jest poprawa parametrów systemów krytycznych, wzrost wydajności i ograniczenie przestojów.

“Złożoność infrastruktury stale wzrasta, a razem z nią koszty utrzymania centrów danych. Pakiet ProSupport Enterprise zapewnia proaktywne wsparcie i automatyzację na zupełnie nowym poziomie, której celem jest zwiększenie wydajności i zmniejszenie nakładów finansowych”, powiedział Doug Schmitt, wiceprezes Global Support Services, Dell Services.

•    Dell ProSupport Plus zwiększa stabilność najważniejszych systemów informatycznych dzięki inteligentnemu środowisku, dedykowanemu każdemu klientowi specjaliście
ds. technicznych oraz bezpośredniemu dostępowi do grupy inżynierów Dell
•    Technologia Dell SupportAssist zapewnia zautomatyzowane wsparcie, aby klienci byli w stanie zapobiec problemom, zanim nastąpi ich eskalacja
•    Dell ProSupport Flex przeznaczony dla centrów danych zapewnia elastyczne opcje wsparcia, dopasowane do bieżących potrzeb oraz dedykowany klientowi zespół, co wpływa na zwiększenie wydajności i skraca czas niezbędny na znalezienie rozwiązania
•    Dell TechDirect zwiększa wydajność dzięki opcji samodzielnego wsparcia

Przedsiębiorstwa stają w obliczu coraz bardziej złożonego i konwergentnego środowiska IT, wymagają więc optymalnych usług na coraz wyższym poziomie. Wraz z przypadającą piątą rocznicą otrzymania nagrody za usługę ProSupport, która zdobyła 90 procent zadowolonych klientów na całym świecie, Dell wprowadził nowy pakiet ProSupport Enterprise.

“Prowadzimy globalne centrum danych, a ProSupport Flex pozwolił na spersonalizowanie wsparcie, jakie otrzymujemy od firmy Dell i dostosowanie go do poziomu naszej działalności”, mówi Ian Hammond, Senior Vice-president, TechOps, TomTom.

Dzięki nowej ofercie wsparcia i automatyzacji, klienci są w stanie zwiększyć wydajność sprzętową i stabilność centrów danych, wykorzystać informacje zdobyte dzięki inteligentnym danym i zwiększyć efektywność zasobów ludzkich.

“Żadna inna firma do tej pory nie zapewniła mi lepszego wsparcia niż Dell. Jest ono zdecydowanie proaktywne, przewidujące problemy i przeciwdziałające im zanim jeszcze wystąpią”, powiedział John Billington z Hugh Baird College, Wielka Brytania.


Pakiet Dell ProSupport Enterprise obejmuje:



Dell ProSupport™ Plus



Dell ProSupport Plus zwiększa wydajność i stabilność najważniejszych systemów informatycznych w firmie. Przypisani klientom specjaliści ds. technicznych przygotowują klientom ProSupport Plus comiesięczne raporty i zalecenia, dotyczące wydajności w oparciu o informacje zebrane w drodze zdalnego monitoringu oraz wiedzę o najlepszych praktykach wypracowaną dzięki bazie danych Dell.

Klienci ProSupport Plus posiadają również bezpośredni dostęp do zespołu inżynierów ds. wsparcia Dell, którzy posiadają szczegółową wiedzę na temat wszystkich produktów, jak również hiperwizora i systemów operacyjnych — co przekłada się na szybsze i lepsze rozwiązywanie wszelkich pojawiających się problemów. Dell ProSupport Plus, dostępny już dziś w 70 krajach, pozwala klientom wprowadzać nowe technologie w sposób pewny i przy świadomości, że na każdym kroku towarzyszą im najlepsze zasoby Dell.



SupportAssist — zautomatyzowana technologia wsparcia



SupportAssist identyfikuje potencjalne problemy zanim staną się poważne, a w niektórych przypadkach nawet zanim się pojawią. SupportAssist zdalnie monitoruje systemy firmy, a w momencie zidentyfikowania problemu, zbiera i przesyła informacje do Dell przez co automatycznie zapewnia wsparcie. Dzięki temu inżynierowie ProSupport zbierają informacje na temat problemu i rozpoczynają jego naprawę jeszcze zanim skontaktują się z klientem. SupportAssist dostępny jest dla wszystkich klientów, posiadających pakiet ProSupport Enterprise na całym świecie w języku angielskim, niemieckim, francuski, hiszpańskim, chińskim i japońskim.



Dell ProSupport Flex dla centrum danych



Duże centra danych mają wymagania, którym standardowe usługi nie są w stanie sprostać. ProSupport Flex dla centrów danych oferuje elastyczność w tworzenia planu wsparcia, który uzupełnia możliwości wewnętrznych zasobów i zapewnia dopasowaną do indywidualnych potrzeb pomoc. Przypisany każdemu klientowi specjalista ds. technicznych, dział obsługi telefonicznej i terenowy zespół wsparcia są specjalnie przeszkoleni, tak by znać środowisko i procedury określonego centrum danych swojego klienta i zapewniać szybkie wsparcie w momencie pojawienia się problemu. Dzięki możliwości wsparcia w zakresie usług i produktów w ponad 43 krajach, Dell zapewnia kompleksową pomoc największym centrom danych na całym świecie.



TechDirect — narzędzie samodzielnego rozwiązywania problemów online



Dell TechDirect to łatwy w użyciu portal online, który zwiększa wydajność i produktywność zespołów technicznych, zajmujących się środowiskiem IT w firmie. TechDirect ogranicza konieczność wsparcia telefonicznego i skraca czas niezbędny na rozwiązanie problemu, będąc narzędziem do samodzielnej obsługi w kwestiach dotyczących zamawiania części lub pomocy. TechDirect dostępny jest dla wszystkich klientów korzystających z ProSupport Plus w języku angielskim, portugalskim, hiszpańskim, francuskim, włoskim, niemieckim, arabskim, rosyjskim, japońskim, koreańskim i chińskim.

Zapytaj o ofert臋

W Dellu ka偶dy wyb贸r jest dobry. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofert臋.