Dostawa kurierem gratis od 0 PLN
Doradcy służą pomocą w wyborze sprzętu
Kupujesz u partnera DELL Platinum
Szybkie płatności wspierają Przelewy24
Tylko gwarancja Dell Next Business Day oferuje niemal na każdy rodzaj sprzętu zabezpieczenie serwisowe Next Business Day.
Gwarancja Dell obejmuje między innymi doradztwo w zakresie instalacji i konfiguracji zakupionych produktów marki Dell. Usługa ta ważna jest w ciągu 30 dni od zakupu spzętu. Gwarancja Dell obejmuje również pomoc online za pośrednictwem zgłoszenia dokonanego przez internet, pocztę e-mail lub czat z udziałem pracownika obsługi technicznej firmy.
Dzięki gwarancji Dell można przeprowadzić diagnostykę problemów sprzętowych i sposób ich rozwiązania, a w razie konieczności serwis, naprawę i wymianę wadliwych części.
Dell ProSupport Plus - najwyższy poziom wsparcia technicznego
Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste, serwery i tablety, która automatyzuje świadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie. Usługa ProSupport Plus zaspokaja wszystkie podstawowe potrzeby Klienta w zakresie pomocy technicznej w ramach jednego rozwiązania, ograniczając przestoje w pracy użytkowników indywidualnych, zwiększając produktywność działu IT oraz chroniąc cenne zasoby i dane.
Usługa ProSupport Plus obejmuje następujące składniki:
Aby zakupić usługę konieczny jest kontakt z handlowcem i podanie nr ServiceTag urządzenia. Czas trwania okresu gwarancji: 3 lata; czas reakcji serwisu na zgłoszoną do serwisu usterkę to następny dzień roboczy od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Dział Wsparcia Technicznego Dell;możliwość zgłaszania usterek przez 24 godziny 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku; wsparcie wysoko wykwalifikowanej kadry Konsultantów i Inżynierów Technicznych Dell; wsparcie techniczne dla oprogramowania OEM zainstalowanego fabrycznie na urządzeniu Dell; naprawy realizowane są zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta.
W celu realizacji zamówienia prosimy o kontakt i przygotowanie numeru service tag urzÄ
dzenia.
Symbol producenta | 890-29545 |
Nazwa produktu | Dell R230 - 3Yr Basic -> 5Yr ProSupport Plus NBD (NPOS) |
Producent | Dell |
Klasa produktu |
W Dellu każdy wybór jest dobry. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.