Mój koszyk 0
Darmowa dostawa kurierem od 0 PLN
Do zapłaty: 0,00 zł

PROMOCJA: Kup taniej w pakiecie serwer DELL PowerEdge i oprogramowanie Windows Server 2016. Zobacz dostępne konfiguracje

Serwis i reklamacje

Serwis firmy Dell

 

Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do firmy Dell, w większości przypadków przyśpieszy jego realizację i skróci czas reakcji.

Infolinia techniczna Dell:

Tel. 22 507 17 00

Informacje o gwarancji:

dell.com/learn/pl

Pomoc techniczna i sterowniki:

dell.com/support/incidents-online/pl

Godziny pracy:
Pon - Pt 8.00-17.00

 

Reklamacje i zwroty


Proces składania reklamacji:

  1. Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza RMA.
  2. System nada specjalny numer reklamacji, dzięki któremu będzie można sprawdzić status reklamacji i kontaktować się z obsługą.
  3. Poczekaj na akceptację i informację zwrotną.
  4. Przydzielony numer RMA umieść na paczce i zabezpiecz go przed zniszczeniem.
  5. Paczkę prześlij do Działu Wysyłek.

    Dział Wysyłek
    Netland Computers
    62-800 Kalisz
    ul. Wrocławska 35

  6. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz niezwłocznie odpowiedź w swojej sprawie.

 

Szczegółowe informacje:

 

Gwarancji nie uwzględnia się w przypadku wystąpienia któregokolwiek z poniższych punktów:

  • uszkodzenie spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem
  • defekt spowodowany zawilgoceniem lub ingerencją cieczy
  • defekt spowodowany poprzez zbicie wyświetlacza lub ekranu
  • defekt spowodowany błędnym użytkowaniem lub wykorzystaniem produktu w niewłaściwym celu
  • produkt nie był zakupiony bezpośrednio w sklepie Dell24


Reklamowany towar należy dostarczyć na adres naszej siedziby:

 

Dział Wysyłek
Netland Computers
62-800 Kalisz
ul. Wrocławska 35


Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.

Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.

W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.

W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.

W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

Zapytaj o ofertę

W Dellu każdy wybór jest dobry. Powiedz nam czego potrzebujesz, a nasz Doradca przedstawi ofertę.